Akcja: Nie kradnij zdjęć!

prawa autorskie |||||||||| copyright

Wszystkie zdjęcia i teksty umieszczone na blogu są własnością ich autora. Jeśli je kopiujesz, powiadom mnie.
Pewnie wiesz co to prawa autorskie??
All photos and txt from this blog are mine (if not - I give the source!). I am sure that you know what the copywright is.

niedziela, 14 października 2012

Niebieskie ogniwa (nr 59)


Niebieskie koraliki nawleczone na ogniwa.




A tak a propos liści i jesieni:

 Pamiętacie kwiaty z liści które robiłam rok temu? (klik) W tym roku zamierzam zrobić kolejne, ale trochę inne. Ciekawe jak wyjdą :)

 




Ostatni temat wyzwania fotograficznego na MaiasDream (SenMai) - ulubione w weekend.
Długo się zastanawiałam, jak zinterpretować ten temat, koniec końców padło na coś takiego:



Ulubione w weekend: fotografia :) Nic dodać, nic ująć.

7 komentarzy:

  1. Rewelacyjne zdjęcie.
    Bransoletka wymagała pewnie ogromu cierpliwości - wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :*
      Bransoletka rzeczywiście wymagała sporo cierpliwości - zdjęcie może tego nie oddaje, ale warto było się potrudzić dla piorunującego efektu :)

      Usuń
  2. Śliczna bransoletka !! :D
    Obserwuję, wpadnij do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj
    bardzo mi się podoba ujęcie piór. czy one leżą na jakimś notesie z ozdobną obwolutą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Pióra leżą na ozdobnym papierze :)Dobre skojarzenie z notesem - papier posłuży mi do przerobienia notesu (mam już okładkę, mam papier, szukam jeszcze tylko notesu w odpowiednim rozmiarze) :)

      Usuń
  4. To prawda, w weekendy jest więcej czasu na pstrykanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie fajna ta bransoletka, sporo pracy i cierpliwości potrzeba do niej ;) Ale wg mnie warto, bo efekt świetny:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...