Akcja: Nie kradnij zdjęć!

prawa autorskie |||||||||| copyright

Wszystkie zdjęcia i teksty umieszczone na blogu są własnością ich autora. Jeśli je kopiujesz, powiadom mnie.
Pewnie wiesz co to prawa autorskie??
All photos and txt from this blog are mine (if not - I give the source!). I am sure that you know what the copywright is.

sobota, 13 października 2012

Zapach (nr 58)

Zapach, to przedostatni temat wyzwania fotograficznego na SenMai (MaiasDream). Zapach bywa bardzo ulotny, przywołuje wiele wspomnień. Uwielbiam "wąchać", jestem maniaczką zapachów. :)


ZAPACH
Moja interpretacja wygląda tak:




Pewnie zastanawiacie się jaki to zapach? Jest to: zapach korków z wina :) Jeden z tych nietypowych, które lubię. Jeden z tych, które mi się dobrze kojarzą - z kolekcją korków mojej Mamy.

8 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalne upodobanie:D I piękne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bransoletka :). Oj tak, zapach korków z wina mógłby być składnikiem perfum :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjecie :) Tylko z tymi korkami teraz problem, bo ciężko dostać wino z prawdziwym korkiem ;) Nawet te w całkiem już niemałej cenie często mają sztuczne korki, a one nie pachną tak fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcie!
    a ja to mam nawet tablicę z korków zrobioną, w ramce drewnianej :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcie , no i fajne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...