Akcja: Nie kradnij zdjęć!

prawa autorskie |||||||||| copyright

Wszystkie zdjęcia i teksty umieszczone na blogu są własnością ich autora. Jeśli je kopiujesz, powiadom mnie.
Pewnie wiesz co to prawa autorskie??
All photos and txt from this blog are mine (if not - I give the source!). I am sure that you know what the copywright is.

niedziela, 28 października 2012

Wyzwanie fotograficzne - pierwszy temat (nr 65)





Witajcie! 
(U góry widzicie jedno z ostatnich jesiennych zdjęć, jakie udało mi się zrobić przed tym, jak spadł śnieg)
Czas podać tematy wyzwania.


 


 
Pierwszy temat to: BIŻUTERIA. (czas: 29 października do 11 listopada - czyli aż dwa tygodnie!)
 
Co nosisz? Jaką biżuterię lubisz? Gdzie trzymasz swoje skarby? A może wymyślisz jeszcze inną interpretację tego tematu?





Pamiętaj - nie liczy się jakość sprzętu, ale ile serca i emocji włożysz w zdjęcie :) 

Moje interpretacje: 


Uwielbiam bransoletki! Gdziekolwiek się nie pojawię, zawsze mam na ręce choćby czarną bransoletkę z drobnych koralików. Z biżuterii bransoletek mam najwięcej. Większość bransoletek z mojej kolekcji przywołuje jakieś wspomnienia.
Pierwsze zdjęcie - bransoletka przywołująca wakacyjne wspomnienia.   Drugie zdjęcie - bransoletka w pięknym turkusowym kolorze, jedna z eksperymentalnych- kauczukowych. Jest inna, niż pozostałe ze sznurka woskowanego, które zrobiłam :) Trzecia - bransoletka z muliny. Wzór znaleziony dawno temau na czeskiej stronie, której już niestety nie mogę odnaleźć. Planuję zrobić podobną - tą dałam koleżance. Ostatnia, zielona, jest bardzo optymistyczna. Zapięcie z sentymentalnego guzika :)


Zdjęcia możecie  wysyłać:
1) W  komentarzu w formie linka z bloga, Twojej strony   (jeśli posiadasz bloga lub facebooka, zamieść informację o wyzwaniu w widocznym miejscu)
2) Przez e-mail (lupus.pilum.mutat@gmail.com) - jest to opcja dla nie posiadających bloga. (Tutaj też proszę o powiadomienie znajomych - chciałabym, aby jak najwięcej osób zainterpretowało tematy).

Co jeszcze jest ważne:
-Możesz zgłosić aż 5 zdjęć do jednego tematu :)
-Czas na wysłanie zdjęć to data kończąca dany temat. Jeśli nie zdążysz wysłać/zalinkować zdjęcia, nic straconego! Możesz to zrobić aż do końca trzeciego tematu, ale musisz wtedy nadrobić wszystkie tematy.
-Zdjęcia będą opublikowane w postach podsumowujących dane tematy.
-Niewykluczone wyróżnienia :)
-Oczywiście zdjęcia, które wysyłasz powinny być tylko i wyłącznie Twoje! 


   
 

6 komentarzy:

  1. Hm, świetny temat wyzwania - chętnie wezmę w nim udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, tylko kochana, wyjaśnij mi czy mam wysłać zdjęcia na Twojego maila, czy zamieścić z nimi wpis na blogu - trochę się zagubiłam.

      Usuń
    2. możesz jak wolisz, opcja na maila jest dodana szczególnie dla osób nie posiadających bloga, tudzież innej strony, gdzie mogłyby zamieścić zdjęcia i podlinkować :) więc jak wolisz :)

      Usuń
  2. nie bralam nigdy udzialu w konkursie fotograficznym, ani tez w zadnym wyzwaniu
    ten mnnie jakos zachecil
    mam pododne pytania jak Urszula, czy zdjecia na wlasnym blogu umieszczam i wysylam do Ciebie na maila?
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. umieszczasz na swoim blogu i linkujesz w komentarzu, albo jak wolisz, wysyłasz zdjęcie na maila, albo linka na maila, albo wszystko 3 naraz :)
      Generalnie - jak wolicie.
      Aż jestem ciekawa co nafotografujecie!

      Usuń
  3. Sliczną bizuterię tworzysz. Pamiętam ze tez kiedys, dawno temu, robiłam bransoletki z muliny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...