Akcja: Nie kradnij zdjęć!

prawa autorskie |||||||||| copyright

Wszystkie zdjęcia i teksty umieszczone na blogu są własnością ich autora. Jeśli je kopiujesz, powiadom mnie.
Pewnie wiesz co to prawa autorskie??
All photos and txt from this blog are mine (if not - I give the source!). I am sure that you know what the copywright is.

środa, 16 listopada 2011

Candy! (nr 21)

Miałam poczekać do poniedziałku, bo wtedy jest 21wszy, ale nie mogłam się już doczekać :) Więc:



Nadszedł czas na moje pierwsze candy. Jest numerologiczne, ponieważ: 1) wybił mój 21 post,oraz 2) skończyłam w tym roku 21 lat :). Pożegnanie jesieni, ponieważ ubolewam nad faktem, że nie nacieszyłam się dostatecznie złotą, polską jesienią. I chcę jeszcze trochę jej uszczknąć przed nadejściem prawdziwiej zimy. Bardzo się cieszę, że mój projekt „wypalił” i mam nadzieję wytrwać w nim jeszcze przez długi czas. Ale do rzeczy:

Zasady rozdawajki są proste:
1) Komentujemy pod postem podając adres swojego bloga i adres e-mail,
Jeśli nie posiadamy bloga, podajemy tylko e-mail.
2) Na swoim blogu umieszczamy banner specjalnie przygotowany na tę okazję (może być w pasku bocznym.) (znajdziecie je na samym dole postu - do wyboru duży lub mały)
3) Dodanie mnie do obserwowanych
4) Zapisy trwają od dziś do 21-12-2011, godz. 23:59. Losowanie odbędzie się 23-12-2011.
 * Będzie mi bardzo miło, jeśli w komentarzach napiszecie coś o „Pożegnaniu Jesieni” lub „Numerze 21” :)

Do wylosowania są 3 zestawy:
-kolczyki niebieskie (zima) + bransoletka (zestaw 1)
-kolczyki czekoladowe (jesień) + czerwone guziki-sztyfty (zestaw 2)
-kolczyki jasnozielone (wiosna) + bransoletka(zestaw 3)
Osoba wylosowana jako pierwsza wybiera swój wymarzony candy-zestaw.
DODATKOWO! Jeden z pozostałych dwóch zestawów zostanie rozlosowany wśród osób, które zostawią komentarze na moim blogu od 21-11-2011 do końca candy (21-12-2011).

 
 
 Zestaw 1 wygląda tak: 

  Zestaw 2:



 Zestaw 3:


A tu bannery:


24 komentarze:

  1. Zgłaszam się i już mam upatrzony zestaw :D hmm cóż mogła bym napisać może to że urodziłam się 21 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł z tym koralikowym napisem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ustawiam się chętnie po zestawiki. Dziekuje za odwiedziny i miłe słowa. Co do liczby 21 to nic mi w tej chwili na myśl nie przychodzi, natomiast jesień żegnam cały czas bo u mnie zawsze słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm, jak mogłabym się nie zapisać? No jak?
    21 powiadasz. Czyli jesteśmy z tego samego rocznika;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapisuje sie i ja :)
    jesien uwielbiam, jest zlota i czerwona i piekna, choc deszczowa. nigdy nie zdaje sobie sprawy kiedy odchodzi, bo grudzien ma jakies inne przyspieszenie, zatem jesieni nie zegnam jakos specjalnie, sama sie rozplywa miedzy grudiowymi dniami
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :)

    Jesień uwielbiam, mój mąż i synek obchodzą urodziny w piękny październik z odstępem 6 dni :))

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja także się ustawiam, jak nie jak tak:-) 21? 2+1=3 a 3 to moja ulubiona cyfra;-) Co do pożegnania jesieni... parę dni temu wychodząc na zewnątrz poczułam już koniec jesieni w powietrzu. Nie wiem czy wiesz o jakim zapachu mówię, ale był to zapach taki już mroźny, ostry, zapach Pani Zimy, która jest tuż tuż, Żania

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne biżuzestawy!!
    Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie się przyłączę do zabawy. karolinajachowska@o2.pl http://smutkiciutki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam sie !:)
    Oto mój mejl: adalecka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, milo mi poznać Ciebie i twojego bloga, chętnie przyłącze się do zabawy:) Lubię jesień, ale w tym roku wyjątkowo ciągnie mnie do zimy i śniegu, a 21 to kojarzy mi się z urodzinkami mojej maminki:)
    pozdrawiam
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/
    agea.happiness@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się:) o liczbie 21 (tutaj konkretnie Twojej) - możesz już pić legalnie alkohol w USA:)
    mój e-mail: morgane@op.pl
    Żelek

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam sie
    obserwuje jako girl1805
    girl1805@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się i rwę do wygrania nagrody! : D karolina.kowalczyk91@gmail.com co by szczęściu pomóc

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się, a jakże! :D
    katarzyna.brzo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Staję w kolejce po słodkości
    Pozdrawiam
    kopiciuszek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuję się na Candy-dziękuję za zaproszenie! Baner wklejony, mail: zamaskowana@gmail.com...a 21...hmmm tyle lat miałam gdy się zaręczyłam-wtedy jeszcze wolno płynął u mnie czas, w następnych latach wszystko nabrało nieoczekiwanego tempa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapisuję się już, a nuż będę mogła wybrać sobie zestawik;)...np. taki jak ten z guzikami...;D A jeżeli chodzi o pożegnanie jesieni...To kojarzą mi się ostatnie bukiety z kolorowych liści i zapach palonych liści w ogródkach, co już naprawdę zapowiada nadejście zimy. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na candy do mnie:)
    http://starakroliczyca.blogspot.com/
    kjujik666@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  20. z przyjemnością się zgłaszam :)
    melancholytower(at)wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Super candy chętnie przyłączę się do zabawy :).

    www.raeszka.blogspot.com
    a.m.math@poczta.fm

    Mój mąż w e-mailu ma liczbę "21" :).

    OdpowiedzUsuń
  22. i ja się dopisuję chyba zdążyłam :) banerek dodany :) zapraszam również na candy u siebie :)http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...