Akcja: Nie kradnij zdjęć!

prawa autorskie |||||||||| copyright

Wszystkie zdjęcia i teksty umieszczone na blogu są własnością ich autora. Jeśli je kopiujesz, powiadom mnie.
Pewnie wiesz co to prawa autorskie??
All photos and txt from this blog are mine (if not - I give the source!). I am sure that you know what the copywright is.

poniedziałek, 15 października 2012

Zielony - jesień w kolorach tęczy (nr 60)

Najpierw newsy:
od wczoraj niektóre moje prace można kupić w http://kolczykomania.pl/mereo -  inne jak do tej pory :)



Zielony - temat wyzwania fotograficznego na ten tydzień na Home Sweet Home. Zieleń liści - soczysta, uspokajająca.






Uwaga uwaga!
Dostałam niespodziankę od http://gebawniebie.blogspot.com !
Jestem setnym obserwatorem, z tek okazji Gęba w Niebie (Evitaa) przysłała mi książkę - w formie niespodzianki.Nie spodziewałam się aż takiego prezentu :) Kiedy otwierałam paczkę, cieszyłam się, jak dziecko :)
Dziękuję jescze raz :*






2 komentarze:

  1. Ojej, bardzo mi miło, że pokazałaś niespodziankę :). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo udana niespodzianka - musiała być pokazana :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...