Akcja: Nie kradnij zdjęć!

prawa autorskie |||||||||| copyright

Wszystkie zdjęcia i teksty umieszczone na blogu są własnością ich autora. Jeśli je kopiujesz, powiadom mnie.
Pewnie wiesz co to prawa autorskie??
All photos and txt from this blog are mine (if not - I give the source!). I am sure that you know what the copywright is.

wtorek, 9 października 2012

Czerwony, pomarańczowy i żółty(nr 53)

Kolejne wyzwanie fotograficzne!
Czerwony, pomarańczowy i żółty to pierwsze trzy z wyzwań fotograficznych na Home sweet home. W fotografowanie znowu się ostatnio wciągnęłam, toteż postanowiłam nadrobić zaległości i umieścić wszystkie trzy kolory w jednym poście. A że nie lubię dubli, na wyzwanie 7-dmio dniowe na SenMai związane z jesienią zgłosiłam inne zdjęcie całkiem (chociaż też pasuje do czerwieni).



CZERWONY:

  Czerwony bluszcz. (Ujęcie całkiem inne).



POMARAŃCZOWY:

 Pomarańczowe dalie.


  Ciemno pomarańczowy kubek kaszubski.


 Powiewające srebrnogórskie flagi koloru pomarańczowego.




ŻÓŁTY:


 Żółte kwiaty w mojej okolicy.


 Bladożółte szachy.




Więcej o wyzwaniu znajdziecie na:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...