Akcja: Nie kradnij zdjęć!

prawa autorskie |||||||||| copyright

Wszystkie zdjęcia i teksty umieszczone na blogu są własnością ich autora. Jeśli je kopiujesz, powiadom mnie.
Pewnie wiesz co to prawa autorskie??
All photos and txt from this blog are mine (if not - I give the source!). I am sure that you know what the copywright is.

wtorek, 4 października 2011

absinthe - zielona wróżka

Zielona wróżka, czyli kolczyki o intensywnej barwie absyntu, powstały jakiś tydzień temu podczas jednej z moich sesji wire-wrappingowych. Są nieco długie, ale zadziwiająco lekkie. Nie ukrywam, że są jednymi z moich ulubionych, bo te koraliki są po prostu bosssskieee!!!



A teraz dwa z "tysiąca" zdjęć typowo jesiennych, złowionych na pierwszym październikowym spacerze w lesie. Czyli teraz przed Wami: Liścio-koń i Pajęczynko-liść. :)


4 komentarze:

  1. Jesienne liście są tak klimatyczne... ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy robią Twoje łapki:) ja zajmuję się tworzeniem miniaturowych słodkości biżuteryjnych, zapraszam na mój blog:)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory i piękne kolczyki, kształt bardzo nietypowy, oryginalny! Cuda, pozdrawiam serdecznie, Żania

    OdpowiedzUsuń
  4. O fuuuuj!!!! Pajeczyna!!!
    ....
    Dzięki za komentarz, ale uważam, że można te róże zrobić jeszcze bardziej realistycznie ;)
    Kolczyki wyglądają ciekawie, chociaż ja wolę mniej chaotyczny wrapping- w sensie jak jest wszystko prościutko i równiutko oplecione :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...