Akcja: Nie kradnij zdjęć!

prawa autorskie |||||||||| copyright

Wszystkie zdjęcia i teksty umieszczone na blogu są własnością ich autora. Jeśli je kopiujesz, powiadom mnie.
Pewnie wiesz co to prawa autorskie??
All photos and txt from this blog are mine (if not - I give the source!). I am sure that you know what the copywright is.

niedziela, 9 października 2011

ogień uwięziony - rose and fire

Chaotyczny drucik, ogniste koraliki i trochę czasu - tak powstały te kolczyki. I wisiorek do kompletu. Inspirowane poniższymi zdjęciami. Potargane wiatrem.
Cieplej mi, kiedy na nie patrzę. A Wam?





6 komentarzy:

  1. Witam Mereo, oj robi się cieplej ;-) super wygląda Twój różano-dziki ognisty komplet! buziaki, Żania

    OdpowiedzUsuń
  2. super wygląda bardzo ciekawe:) pozdrawiam i zapraszam do siebie może spodoba Ci się oferta sklepu, którą opisałam w moim poście:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej hej Mereo, odnośnie cukierasków to pewnie, że jest 10 postów, coś mi się pomyliło... nie, że chciałam wyłudzić wcześniejsze candy;-)tak więc we właściwym czasie zapiszę się na bank, może uda mi się być pierwszą w komentarzach (znowu;-)pozdrawiam cieplutko, Zania

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne! :)


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania są BONY NA BUTY ze sklepu Merg.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że przesyłka dotarła cała i zdrowa :)
    Twoje kolczyki (nie tylko te z tego posta) są śliczne, baardzo mi się podobają. W takich chwilach, żałuję, że nie mam przebitych uszu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. są świetne, nie dość że oryginalne to jeszcze w pięknym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...