Akcja: Nie kradnij zdjęć!

prawa autorskie |||||||||| copyright

Wszystkie zdjęcia i teksty umieszczone na blogu są własnością ich autora. Jeśli je kopiujesz, powiadom mnie.
Pewnie wiesz co to prawa autorskie??
All photos and txt from this blog are mine (if not - I give the source!). I am sure that you know what the copywright is.

wtorek, 4 września 2012

Owoc granatu po kaszubsku (nr 30)

Dzisiejsze kolczyki są owocem mojej wieloletniej fascynacji haftem kaszubskim. Zrobiłam je już jakiś czas temu, kiedy nie miałam zbyt dużego pojęcia o farbach akrylowych. Wydaje mi się jednak, że efekt jest zacny. Teraz doczekały się swojego posta :)

Kolczyki są tym razem ręcznie malowane farbami akrylowymi oraz zabezpieczone specjalnym lakierem (wcześniejsze były zrobione przeważnie techniką wire wrapping). Wzorek jest  taki sam po obu stronach.
Są bardzo lekkie. Wymiary 2cm x 4 cm.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...