Akcja: Nie kradnij zdjęć!

prawa autorskie |||||||||| copyright

Wszystkie zdjęcia i teksty umieszczone na blogu są własnością ich autora. Jeśli je kopiujesz, powiadom mnie.
Pewnie wiesz co to prawa autorskie??
All photos and txt from this blog are mine (if not - I give the source!). I am sure that you know what the copywright is.

niedziela, 2 września 2012

Minimalistyczne bransoletki (nr 29)

Welcome back!
Po prawie półrocznej przerwie w prowadzeniu bloga (powodem była m. in. moja praca licencjacka) przyszedł czas na jego reaktywację i pewne zmiany. (R)ewolucja dotknęła jak na razie jego oprawy graficznej oraz nazwy (Teraz brzmi Mereo, wcześniej Soul of an earring). Dalsze zmiany będą wprowadzane (mam nadzieję) w miarę regularnie :) Ale o tym przekonacie się wkrótce.

Po takich "wakacjach" nagromadziło się u mnie sporo biżuterii (i nie tylko!) do zaprezentowania. Niektóre okazy są już u swoich właścicieli, inne czekają na "adopcję" :).

Dzisiaj zaprezentuję wam dwie skromne bransoletki. Pierwsza z nich, zielona, powstała dla mojej mamy. Minimalistyczna zieleń tej bransoletki doskonale pasuje niemalże do wszystkiego. Być może na zdjęciach tego dobrze nie widać, ale przypięty jest do niej charms w kształcie czterolistnej koniczyny.



 Druga, na żyłce, jest w odcieniach zielono niebieskich.  Też jest zdecydowanie minimalistyczna. Czeka na swojego właściciela :)



2 komentarze:

  1. Minimalizm jest piękny :) Podoba mi się zwłaszcza ta druga bransoletka. To zdecydowanie moje kolory.

    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...